image

شرح پروژه

شرکت های بزرگ و کوچک به عنوان راهی برای تبلیغ به بروشور نیاز دارند. بروشور یک روش مختصر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تشویق مردم برای خرید محصولات و خدمات می باشد. بروشور یک ابزار فروش و بازاریابی ملموس و معتبر است . بروشور ها را می توان در بیانی ساده تر برگه هایی که چند خط تا می خورند و در هر صفحه مطالبی تازه را برای ما بیان می کنند نامید. بروشور ها بصورت تک لتی یا دولتی و یای بروشور های ۳ لتی و ۴ لتی تولید می شوند. بروشورها برای استفاده از کسب و کارهایی که تازه به عرصه رقابت با رقبای قدیمی خود وارد شده اند، مورد استفاده قرار میگیرند.